VODKA Online Rambler's Top100 VODKA Online - портал потребителей и производителей алкогольных напитков

Водка и алкоголь | Новости | Новости компаний


На початку листопада пройшов Всеукраїнський форум супервайзерів ЗАТ «Оболонь»
На початку листопада пройшов Всеукраїнський форум супервайзерів ЗАТ «Оболонь»

Організатором форуму виступив відділ розвитку торгового персоналу ЗАТ «Оболонь». В ході форуму його учасники обговорили ряд актуальних питань функціонування системи продаж.

На форумі були присутні супервайзери торгових представництв, філій та дочірніх підприємств компанії, які представляли широку географію: Дніпропетровськ, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Кривий Ріг, Луганськ, Львів, Маріуполь, Миколаїв, Одесу, Олександрію, Сімферополь, Чернігів, Харків, Херсон, ДП «Красилів», філію в  Чемирівцях, київський регіон та відділ по роботі з регіональними клієнтами центрального офісу корпорації.

Форум відкрила директор з маркетингу та продаж Гарбарчук Олена Петрівна. У своїй доповіді вона підняла низку актуальних питань та презентувала стратегію розвитку і цілі компанії на 2007 рік.

В ході форуму відбулося нагородження кращих супервайзерів ЗАТ «Оболонь», якими стали:

Запісоцький Андрій Андрійович, Львівське представництво;
Подгорний Дмитро Олександрович, Сумський регіон;
Карапетров Андрій Миколайович, Сімферопольське представництво АР Крим;
Малишев Олександр Миколайович, Черкаський регіон;
Кобець Андрій Олександрович, Донецьке представництво.
Після процедури нагородження програму продовжили виступи начальників та бренд-менеджерів служби маркетингу. Основні акценти їхніх доповідей стосувалися перспектив розвитку торгових марок, введення нових брендів та їх репозиціювання.  

Коучинг, як ефективний інструмент передачі знань, презентував начальник відділу розвитку торгового персоналу та ініціатор форуму Костянтин Тимошенко. У своєму виступі він розкрив систему навчання торгових представників без відриву від роботи, безпосередньо в торгових точках.

На завершення офіційної частини форуму виступили кращі супервайзери з Одеси, Львова та Житомира. Вони презентували свої методи управління дитрибуційними компаніями, розповіли про структуру роботи комерційного відділу, систему мотивацій та навчання торгового персоналу. 

По закінченні офіційної частини форуму розпочалася корпоративна вечірка, яка закінчилася святковим феєрверком.
 


15.11.2006

Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/companies/2888.htm

Назад


Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на VODKA Online. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://www.vodka.com.ua

Copyright © VODKA Online, 2000-2024