У листопаді стартувала рекламна кампанія нового бренду питної води «Прозора Вершина якості». В рамках кампанії, яка триватиме до кінця року, транслюватимуться два телевізійних ролики та будуть представлені POS - матеріали.
Ідея Щосекунди в будь-якій ситуації природна вода «Прозора» наповнює людину життєвою енергією, дарує їй нові сили та повертає енергію молодості. «Прозора»: «Живи молодим».
Сюжет У рамках рекламної кампанії одночасно стартували два рекламних ролики, сюжетним лініям яких умовно можна дати назву «Теніс « та «Футбол». Головна героїня ролику «Теніс» - молода, впевнена в собі жінка, яка приїздить на корт пограти в теніс. У спекотний день перед грою жінка робить ковток води «Прозора» і вона наповнює її чарівною життєвою силою і повертає енергію молодості. Після втамування спраги, переповнена енергією головна героїня починає гру і виграє партію.У ролику «Футбол» також обіграє сюжетну лінію повернення енергії молодості. Основна дія розгортається на футбольному полі, де дві команди юнаків грають у футбол. Але стається прикрість: воротар однієї з команд, за яку вболіває головний герой, пропускає м’яч. Головний герой засмучується, але, зробивши ковток «Прозорої», немов маленький хлопчик, входить в азарт, вливається у гру та впевнено приводить свою команду до перемоги. Знімальна команда Продакшн PSB Films: Генеральний директор - Арнольд Кременчуцький Виконавчий продюсер - Белла Рябушкіна Режисер - Tim Keul Оператор - Arne Schiel Продюсер - Ольга Майданюк
Творча група РА «Ganka» : Креативний директор Анна Третяк
ЗАТ «Оболонь» Олена Гарбарчук - директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь» Павло Шевчук - начальник відділу ринків безалкогольних, слабоалкогольних напоїв та мінеральних вод. Бо! рисьонок Вероніка - бренд-менеджер ТМ «Прозора»
17.11.2006
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/companies/2904.htm
Назад
|