VODKA Online Rambler's Top100 VODKA Online - портал потребителей и производителей алкогольных напитков

Водка и алкоголь | Новости | Новости компаний


«hike premium»: „Розкрути місто на пригоди!“
«hike premium»: „Розкрути місто на пригоди!“

Новий іміджевий ролик ТМ «hike premium» – це логічний розвиток стратегії бренду, яка найкраще передається в хедлайні «Розкрути місто на пригоди». Адже для того, хто народжений вільним, усе місто – тільки великий ігровий майданчик.

Зйомки відбувалися в столиці Малайзії місті Куала-Лумпур – одному з найбільш динамічних мегаполісів світу. Його дух ідеально відповідає настрою, закладеному в сценарій нового ролика ТМ “hike premium”. Урбаністичні пейзажі ніби перенесені просто зі сторінок коміксу про Готем-Сіті уособлюють драйв молодого, бурхливого міста.

Завдяки цьому, як і в попередніх роликах “hike premium”, створюється відчуття, ніби це створений за кордоном і адаптований для України ролик. І це не випадково. Чого-чого, а космополітизму ще на етапі підготовки ролика вистачало надміру. Паспортами учасників проекту можна було викласти повний спектр веселки – американці, малайзійці, бразильці, англійці й навіть кілька індусів.

Режисером проекту вист! упив американець Бен Ванштайн (на його рахунку ролики для Sony Playstation, Adidas, а також кліпи для Мобі), комп’ютерну графіку забезпечувала київська пост-продакшн студія "Сінамон".

Анна Сирова, бренд-менеджер ТМ “hike premium”: «Створюючи ролики “hike premium”, ми керуємося лише одним простим правилом, яке, однак, усе частіше забувають сучасні рекламодавці: реклама має розважати споживача. Решту правил ми готові порушувати та, власне, й порушуємо з задоволенням. Передусім, ті, що узвичаїлися на українському ринку пивної реклами».

Олександр Литвиненко, арт-директор рекламного агентства «Provid BBDO»: «У нас був вдалий досвід використання естетики коміксу щодо “hike premium” – бренд-сайт виконано саме в такому стилі. Тож ідея про те, як наші герої шмигають панелями коміксу, вільно перетинаючи межі, в які затиснені решта персонажів, видалася нам просто ідеальною».

Над зйомками працювали:

Компанія «Оболонь»
• Олена Гарбарчук, дирек! тор з ма ркетингу
• Віталій Ткаченко, заступник директора з маркетингу
• Анна Сирова, бренд-менеджер

Рекламне Агентство «Provid BBDO»
• Кирило Чічкан, креативний директор
• Олексій Соболев, копірайтер
• Олександр Литвиненко, арт-директор
• Вікторія Макарова, еккаунт-директор
• Влад Полонський, старший еккаунт-менеджер

Продакшн-студія «Радіоактив Фільм»
• Дарко Скулски, виконавчій продюсер
• Євгенія Яцута, продюсер
 

 


25.04.2007

Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/companies/3321.htm

Назад


Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на VODKA Online. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://www.vodka.com.ua

Copyright © VODKA Online, 2000-2024