VODKA Online Rambler's Top100 VODKA Online - портал потребителей и производителей алкогольных напитков

Водка и алкоголь | Новости | Новости компаний


Компанія Nemiroff і Фонд братів Кличків інвестують в реконструкцію та обладнання спортивних залів близько 2 млн. гривень
Компанія Nemiroff і Фонд братів Кличків інвестують в реконструкцію та обладнання спортивних залів близько 2 млн. гривень

Близько 2 000 000 гривень лише упродовж 2007р. інвестує компанія Nemiroff спільно з „Фондом братів Кличків” в реконструкцію та обладнання спортивних залів у різних регіонах України. Про це стало відомо на прес-конференції, що відбулася 5 червня 2007р. в приміщенні інформаційної агенції „Інтерфакс-Україна”.

Під час прес-конференції було укладено Меморандум про початок першого етапу реалізації спільної Всеукраїнської соціальної програми „Спортивну Україну будуємо разом”.

Як повідомив голова правління „Фонду братів Кличків” Віталій Кличко, програма передбачає сприяння розвитку спортивної культури й оздоровчого руху в Україні.
„Спортивний рух України потребує допомоги бізнесу й підтримки визнаних у світі спортсменів. Nemiroff Холдинг, як соціально відповідальна компанія, розпочинає реалізацію довгострокової програми, спрямованої на розвиток спорту в Україні. Разом з „Фондом братів Кличків” ми вирішили розгорнути роботи з відновлення спортивних залів у регіонах, щоб створити громадянам України гідні умови для занять спортом», — сказав голова ради директорів Nemiroff Холдинг Олександр Глусь.
Упродовж першого року реалізації соціальної програми „Спортивну Україну будуємо разом” буде відремонтовано 5 спортзалів. Запланована сума інвестицій – близько 2 мільйонів гривень. Відкриття першого реконструйованого залу відбудеться у вересні 2007р. у Вінницькій області (м. Немирів).
„Найдорожче, що є у людини, – це здоров’я. На жаль, сьогодні спорт – це здебільшого задоволення для багатих, бо не кожний може дозволити собі відвідувати сучасні фітнес-центри чи спортивні секції. Цим проектом ми хочемо сприяти тому, щоб спорт в Україні став доступним усім його прихильникам, незалежно від їхнього статку, віку чи місця проживання”, - сказав Віталій Кличко.
Програма передбачає проведення ремонтних і реконструктивних робіт, технічне облаштування залів і оснащення їх спортивними снарядами й тренажерами. Після реконструкції спорткомплекси передаватимуться в експлуатацію містам безоплатно і стануть загальнодоступними. Приміщення спортзалів обиратимуться на конкурсній основі, відповідно до поданих до організаційного комітету заявок від регіональних муніципальних структур України.

Довідка:

TM Nemіroff - лідер легального горілчаного ринку України, а також перший український алкогольний бренд, що володіє офіційним статусом «міжнародный»*. Продукція TM Nemіroff постачається в 55 країн світу.

Виробник продукції TM Nemіroff - Українська горілчана компанія Nemіroff входить в склад Nemіroff Холдинг (разом з компанією Nemiroff, ДП «Алко Інвест», ДП «Немирофф-медіа», Представництвом, що Управляє Nemіroff у Росії і Представництвом Nemіroff у Польщі).
Асортимент напоїв складається з 28 позицій. Флагманськими брендами компанії є горілки Nemiroff «Оригінальна», «Українська медова з перцем»,  «Українська березова особлива», «Жітня з медом», Nemiroff Premium і Nemiroff LEX.

За підсумками 2005г. бренд Nemіroff увійшов до ТОП-3 світового горілчаного ринку за даними міжнародного рейтингу «World Mіllіonaіres Club» (Світовий Клуб Мільйонерів) авторитетного британського журналу «Drіnks Іnternatіonal». За даними цього ж рейтингу два роки поспіль (2003, 2004 рр.) TM Nemіroff визнавалася «Брендом №1 в світі по динаміці розвитку».
У 2006г. згідно рейтингу американського журналу Impact «VODKA - TOP 20 Brands Worldwide» TM Nemiroff займає друге місце в світі за обсягами продажів серед горілчаних брендів.
В Росії, згідно з результатами досліджень вподобань споживачів,проведенного TNS Gallup Media в травні 2006 р., напої ТМ Nemіroff займають лідируючі позиції у всіх запропонованих цінових категоріях.

Обсяг виготовленої у 2002 р. продукції склав 3,23 млн.дол, в 2003 р. – 4,55 млн. дол.(40% зростання), в 2004 р. – 6,69 млн. дол.(44%зростання), в 2005 р. – 8.33 млн. дол.(25% зростання).

Статус «міжнародный»*  отримує бренд, не менше ніж 30% продукції якого експортується.

 


 


05.06.2007

Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/companies/3380.htm

Назад


Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на VODKA Online. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://www.vodka.com.ua

Copyright © VODKA Online, 2000-2024