ГК «Рідна Марка» збільшила об'єми продажів морсів ТМ «Лісова Ягода». Об'єми продажів морсів під цією торгівельною маркою у жовтні зросли більш ніж в 4 рази.
Так, у жовтні 2009 року було реалізовано 13,006 тис. л напою, а у вересні 2010 цей показник зріс до 57,082 тис. л.
Морси ТМ «Лісова Ягода» з’явилися першими на українському ринку ще у 2001 році. Асортимент представлено 6 різними смаками. Морси виготовляються на потужностях ПБК «Радомишль» виключно з натуральної сировини та розливається в упаковки Tetra Brik Aseptic об’ємом 1л. Середня вартість напої у магазинах 7, 60 грн.
Партнерська програма Клуб здорових задоволень «5 елемент» та ГК «Рідна Марка»
23.11.2010
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/companies/5342.htm
Назад
|