За результатами минулого року ГК «Рідна Марка» збільшила обсяги продажів пива «Пшеничне Еталон» на 60%. Так, у 2010 році було реалізовано понад 81 тис. літрів цього напою (у 2009 році – 51 тис. літрів).
Відзначилося зростанням продажів і пиво «Радомишльської пивоварні». Обсяги продажів цього бренду минулого року збільшилися на 19% до 1,118 тис літрів. (у 2009 – 942 тис літрів).
На 11% виросли обсяги продажів квасу «Древлянський» – до 5, 627 тис літрів (2009 – 5,126 тис літрів).
На 2011 рік у компанії заплановано активне входження основних брендів у сектор Horeca.
Група Компаній «Рідна Марка» заснована у 2000 році.
Спеціалізація компанії – виробництво традиційної пивної, квасної та сокової продукції. Основними виробничими базами групи компаній є ПАТ «ПБК «Радомишль», (пиво ТМ «Пшеничне Еталон», «Пивоварня Радомишля», «Радомишль»; соки і нектари ТМ «Мрія» та ТМ «Мій Сік». ТМ «Морс Лісова Ягода») і ТОВ «Плодоовочевий комбінат Херсон» (ТМ «Бон Херсон!»).
Сумарні інвестиції в розвиток Групи Компаній за період 2001 – 2010 рр. сягають 62 млн. євро.
04.02.2011
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/companies/5410.htm
Назад
|