Виробництво горілки ТМ «ВОЖАК» на Львівському лікеро-горілчаному заводі (Львівський ЛГЗ) розпочалося у жовтні 2005 року. «ВОЖАК» – високоякісна горілка міцністю 40 градусів, виготовлена зі 100 % натуральної сировини. Горілку «ВОЖАК» випускають у пляшках ємністю 0,5 літра.
Асортиментний ряд складається з трьох одиниць: · «ВОЖАК класична». Інгредієнти: вода, спирт «Люкс», глюкоза. · «ВОЖАК оригінальна». Інгредієнти: вода, спирт «Екстра», кріп, житній солод. · «ВОЖАК особлива». Інгредієнти: вода, спирт «Екстра», житні сухарі, солод, кмин.
Ціни формуються з огляду на конкурентоспроможність та собівартість сировини. «ВОЖАК» – горілка середнього цінового сегменту. Середня роздрібна ціна – від 12 до 14 гривень за пляшку ємністю 0,5 л.
Цільова аудиторія – чоловіки віком від 25 до 40 років, що купують горілку в супермаркетах не рідше, ніж 2–3 рази на місяць за ціною від 10 до 15 грн. Це люди сімейні, з вищою освітою та спеціалісти середньої ланки.
Просуванням ТМ «ВОЖАК» на вітчизняний ринок займається Львівський лікеро-горілчаний Торговий Дім. Це товариство було спеціально створено з метою відокремлення виробництва та реалізації продукції Львівського ЛГЗ. З огляду на жорстку конкуренцію на горілчаному ринку України фахівці Торгового Дому зрозуміли, що лише стратегічний креатив здатний виділити нову горілку з-поміж інших. Партнером у створенні рекламних комунікацій було обрано Компанію Ідей Adell Saatchi & Saatchi.
Щоб позиціонувати новий горілчаний бренд, спеціалісти обрали образне поняття «територія мужності». Завдання полягало у створенні чіткого й виразного повідомлення, що влучить у ціль. Так з’явилося ім’я «ВОЖАК» – звучне, строге, лаконічне, що говорить саме за себе без зайвих атрибутів.
Вожак – сильний образ, наповнений позитивною ідеологією. Чесний погляд сильного господаря, який грає за правилами та обстоює власні інтереси.
Вожак піклується про свою родину, його сила – на його території.
Ідеологія бренду – у влучному слогані «Тримай свою територію».
Дизайн пляшки, аскетична етикетка та напис «ВОЖАК» органічно доповнюють позиціонування бренду. Вони мають власні унікальні елементи, що відображені в рекламних матеріалах. На пляшці – динамічні подряпини, на етикетці – унікальний шрифт.
Дизайн пляшки, подряпини на склі та металевий жетон є ідеологією бренду, привертають увагу до горілки ВОЖАК на полиці.
Цілі рекламної кампанії можна розділити на маркетингові та рекламні. Маркетингові – виведення нового продукту на вітчизняний ринок та стимулювання першої спроби/першої покупки продукту.
Рекламні – формування певного рівня знання і побудова іміджу бренду.
Задіяні канали комунікації: національне та мультирегіональне телебачення, зовнішня реклама, Інтернет, PR та BTL-підтримка, розробка програми співпраці з журналістами та дистриб’юторами.
Принцип побудови дистрибуції ТМ «ВОЖАК» – цілеспрямоване проникнення у регіональний роздріб.
Завдання № 1 – наявність товару у 50 % супермаркетів та великих магазинів міст-мільйонерів.
У кожному регіоні обрано міста та компанії, що отримують товар та координують продаж продукції «ВОЖАК». Для цього Торговий Дім сформував і налагодив діяльність власної мережі компаній-представників, які розташовані у п’яти регіонах України: Південь, Північ, Захід, Схід, Центр. Кожна з них співпрацює з великими дистриб’юторськими мережами в 4–5 областях.
Завдання № 2 – наявність ТМ «ВОЖАК» у «магазинах біля дому».
Завдання № 3 – продаж ТМ «ВОЖАК» у всіх обласних центрах та великих містах.
Щоб впровадити цей план в життя, передбачається введення програми співпраці та заохочення місцевих дистриб’юторів.
Подальші плани у просуванні ТМ «ВОЖАК» збігаються з концепцією самої марки: завоювання та утримання лідерської позиції серед виробників горілчаної продукції України; пошук максимально нестандартних шляхів підтримки іміджу бренду, їх комбінування з класичними та вже випробуваними рекламними прийомами.
Просуванням ТМ «Вожак» на всеукраїнському рівні займається ТзОВ «Львівський лікеро-горілчаний Торговий Дім».
До кінця 2005 року планується виготовити 100 тис. дал або 2 млн пляшок 0,5 л горілки «Вожак». У подальших планах підприємства – запуск на національному рівні нових марок різних цінових сегментів та утримання лідерської позиції серед виробників високоякісної горілчаної продукції в Україні.
22.12.2005
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/1911.htm
Назад
|