28 грудня у прес-центрі інформаційної агенції «Інтерфакс-Україна» відбулася презентація результатів досліджень ринку горілчаних виробів України за 2005 рік.
Протягом 2005 року міжнародна незалежна дослідницька компанія “МІМРБ-УМГ” проводила аудит «Моніторинг роздрібної торгівлі в Україні» в категорії “Горілка” у найбільших містах України з населенням більше 20 тис. чоловік. Кожних два місяці, з лютого по листопад поточного року, замірювались обсяги купівлі горілчаної продукції закладами роздрібної торгівлі в натуральному та грошовому вимірі.
На основі досліджень „МІМРБ-УМГ” у 2005 було отримано наступні дані:
Частка ринку провідних горілчаних брендів, у містах України з населенням 20 тис. чоловік та більше (обсяг ринку вимірювався у літрах):
Марка |
Лютий - Листопад 2005 р. |
Nemiroff |
12% |
Біленька |
10% |
Хортиця |
10% |
Союз-ВіктанTD>
|
8% |
Медоф |
8% |
Мягков |
7% |
Хлібний дар |
6% |
Златогор |
5% |
Олімп |
3% |
Вдала |
3% |
Мерная |
3% |
Шустов |
3% |
Згідно зазначених даних незаперечним лідером на горілчаному ринку України залишається ТМ Nemiroff. Вона займає 12% обсягу ринку (в літрах) . Друге місце посіли: ТМ Біленька та ТМ Хортиця – по 10% відповідно. Третє місце розділили ТМ Союз-Віктан та ТМ Medoff – по 8%.
Частка ринку провідних горілчаних брендів у містах України з населенням 20 тис. чоловік та більше (обсяг ринку вимірювався у гривнях):
Марка |
Лютий - Листопад 2005 р. |
Nemiroff |
13% |
Хортиця |
12% |
Союз-Віктан |
9% |
Медоф |
8% |
Біленька |
6% |
Хлібний дар |
6% |
Мягков |
6% |
Златогор |
4% |
Мерная |
4% |
Олімп |
3% |
Шустов |
3% |
Вдала |
2% |
ТМ Nemiroff зберігає лідерську позицію і за вартісними показниками. Вона займає 13% обсягу ринку (в гривнях). Друге місце посіла ТМ Хортиця – 12%. Третє місце – ТМ Союз Віктан – 9%.
28.12.2005
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/1921.htm
Назад
|