1 вересня 2006 року стартував новий іміджевий ролик ТМ «hike premium». Він транслюватиметься до кінця 2006 року на всіх національних каналах.
Ідея У повсякденному житті нас завжди оточують правила й умовності, які іноді просто потрібно відкинути, щоб зустрітися з друзями та весело провести вільний час. hike дарує можливість бути самим собою hike – це свобода
Сюжет Троє наших молодих героїв живуть звичайним активним життям. У кожного є свої “проблемки//умовності”. В одного – професор, якому завтра необхідно здати реферат. В другого – бос, серйозна розмова з яким очікується найближчим часом. У третього – сімейство, яке завжди залюбки “нагрузить” нудною домашньою роботою. Проте, все це не перешкоджає нашим героям легко ставитися до життя і не перейматися всілякими дрібницями надто серйозно. Коли всі троє хочуть відпочити й поспілкуватися в компанії друзів - вони легко залишають вс! і умовності позаду й насолоджуються свободою спілкування.
Команда Сюжет втілили в життя режисер з Фінляндії Mikko Lehtinen (зйомки для таких світових брендів, як IKEA, Land Rover, The Guardian, T-mobile, Volkswagen) та оператор Jason Lehel з Великобританії.
Актори Під час зйомок були задіяні 8 акторів першого плану й 40 осіб “масовки”. До кастингу підійшли дуже зважено, оскільки троє головних героїв уособлюють споживачів ТМ hike premium: вони веселі, люблять спілкуватися і відпочивати в компанії друзів та не зважають на всілякі дрібниці.
На майданчику працювала група каскадерів Асоціації професійних каскадерів України у складі 10 осіб. На них була покладена важлива місія: виконувати найважчі елементи на знімальному майданчику. Каскадери стрибали один одному на голову з третього поверху будинку, з дерев; виконували складні сальто, врізалися у ворота кафе і синхронно падали на землю. Ця команда ! висококласних каскадерів – єдина офіційно визнана і юридично з! ареєстро вана в Україні. Вони мають досвід зйомок не тільки в рекламних проектах, а й у кіно.
Саундтрек На початок зйомок ТМ hike premium отримала власну бренд-пісню, витриману в стилі актуального сьогодні напрямку - R'n'В. Окрім веселої мелодії, яка легко запам'ятовується, привертають увагу кілька деталей. Перша: пісня виконана німецькою, що підкреслює походження пива ТМ hike premium (унікальна рецептура пива ТМ hike premium розроблена Європейською Академією Пивоваріння “Doemens” у співпраці з Компанією “Оболонь”). По-друге, ТМ hike premium - це перший бренд в Україні, який використав в біт пісні свої фірмові звуки – “відкривання кришки твіст-офф” та “цокання пляшками”. Компоузинг, запис і зведення здійснювалися на одному з кращих німецьких аудіопродакшнів - студії NHB у Гамбурзі.
Додатково З початку вересня стартує рекламна кампанія ТМ hike premium на зовнішніх носіях, яка триватиме 2 місяці. Білл-! борди будуть розміщені в Києві, Одесі, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Львові, Запоріжжі, Луганську, Чернівцях та Івано-Франківську *** Інформація про ТМ "hike premium": “hike premium” – унікальне світле пиво з м'яким, ледь гострим смаком і п'янким ароматом квітучого весняного хмелю. Створене за рецептурою, спільно розробленою Європейською Академією Пивоваріння «Doemens» і пивоварною компанією «Оболонь».
“hike premium” – це принципово новий для Європи клас пива, пиво для споживання “на ходу”. Це перше пиво, з тих, що створені в ХХІ столітті і відповідає його тенденціям. “hike premium” розроблене спеціально для того, щоб його зручно було пити з пляшки: освіжаюче пиво, що містить надзвичайно низьку природну кількість вуглекислого газу, яке розлите в ексклюзивні пляшки 0,5 л і 0,33 л з надзвичайно зручни! м нововведенням - кришкою, що легко відкручується рукою.
“hike premium” представлений на українському ринку двома сортами: “hike premium beer” та “hike premium light” і трьома видами упаковки для кожного сорту: скляна пляшка 0,5 л, 0,33 л і жерстяна банка 0,5 л.
“hike premium beer” за смаковими властивостями ближче до німецьких преміальних сортів світлого пива. Це світле пиво з м'яким, освіжаючим смаком дуже легко п'ється.
“hike premium light” - перше легке преміальне пиво, яке з’явилося в Україні. “hike premium light” розроблене на базі рецептури „hike premium beer”. Відрізняє їх легкість і витонченість смаку, дивовижна можливість збадьорювати і освіжати та низька щільність, яка гарантує можливість насолоджуватися смаком цього пива і не турбуватися про зайві калорії.
“hike premium” дає можливість активним людям! нового покоління жити динамічним життям. „hike premium” не примушує їх сидіти в барі – він дає можливість рухатися й отримувати нові враження, нові відчуття, нові емоції. hike – це можливість робити те, що хочеться. hike - це Свобода!
06.09.2006
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/2504.htm
Назад
|