VODKA Online Rambler's Top100 VODKA Online - портал потребителей и производителей алкогольных напитков

Водка и алкоголь | Новости | В Украине


Нова іміджева компанія ТМ «hike premium»
Нова іміджева компанія ТМ «hike premium»

1 вересня 2006 року стартував новий іміджевий ролик ТМ «hike premium». Він транслюватиметься до кінця 2006 року на всіх національних каналах.

Ідея
У повсякденному житті нас завжди оточують правила й умовності, які іноді просто потрібно відкинути, щоб зустрітися з друзями та весело провести вільний час.
hike дарує можливість бути самим собою
hike – це свобода

Сюжет
Троє наших молодих героїв живуть звичайним активним життям. У кожного є свої “проблемки//умовності”. В одного – професор, якому завтра необхідно здати реферат. В другого – бос, серйозна розмова з яким очікується найближчим часом. У третього – сімейство, яке завжди залюбки “нагрузить” нудною домашньою роботою.
Проте, все це не перешкоджає нашим героям легко ставитися до життя і не перейматися всілякими дрібницями надто серйозно.
Коли всі троє хочуть відпочити й поспілкуватися в компанії друзів - вони легко залишають вс! і умовності позаду й насолоджуються свободою спілкування.

Команда
Сюжет втілили в життя режисер з Фінляндії Mikko Lehtinen  (зйомки для таких світових брендів, як IKEA, Land Rover, The Guardian, T-mobile, Volkswagen) та оператор Jason Lehel з Великобританії.

Актори
Під час зйомок були задіяні 8 акторів першого плану й 40 осіб “масовки”. До кастингу підійшли дуже зважено, оскільки троє головних героїв уособлюють споживачів ТМ hike premium: вони веселі, люблять спілкуватися і відпочивати в компанії друзів та не зважають на всілякі дрібниці.

На майданчику працювала група каскадерів Асоціації професійних каскадерів України у складі 10 осіб. На них була покладена важлива місія: виконувати найважчі елементи на знімальному майданчику. Каскадери стрибали один одному на голову з третього поверху будинку, з дерев; виконували складні сальто, врізалися у ворота кафе і синхронно падали на землю.
Ця команда ! висококласних каскадерів – єдина офіційно визнана і юридично з! ареєстро вана в Україні. Вони мають досвід зйомок не тільки в рекламних проектах, а й у кіно.

Саундтрек
На початок зйомок ТМ hike premium отримала власну бренд-пісню, витриману в стилі актуального сьогодні напрямку - R'n'В. Окрім веселої мелодії, яка легко запам'ятовується, привертають увагу кілька деталей.
Перша: пісня виконана німецькою, що підкреслює походження пива ТМ hike premium (унікальна рецептура пива ТМ hike premium розроблена Європейською Академією Пивоваріння “Doemens”  у співпраці з Компанією “Оболонь”).
По-друге, ТМ hike premium - це перший бренд в Україні, який використав в біт пісні свої фірмові звуки – “відкривання кришки твіст-офф” та “цокання пляшками”.
Компоузинг, запис і зведення здійснювалися на одному з кращих німецьких аудіопродакшнів - студії NHB у Гамбурзі.

Додатково
З початку вересня стартує рекламна кампанія ТМ hike premium на зовнішніх носіях, яка триватиме 2 місяці. Білл-! борди будуть розміщені в Києві, Одесі, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Львові, Запоріжжі, Луганську, Чернівцях та Івано-Франківську
 
***
Інформація про ТМ "hike premium":
“hike premium” – унікальне світле пиво з м'яким, ледь гострим смаком і п'янким ароматом квітучого весняного хмелю. Створене за рецептурою, спільно розробленою Європейською Академією Пивоваріння «Doemens» і пивоварною компанією «Оболонь».

“hike premium” – це принципово новий для Європи клас пива, пиво для споживання “на ходу”. Це перше пиво, з тих, що створені в ХХІ столітті і відповідає його тенденціям. “hike premium” розроблене спеціально для того, щоб його зручно було пити з пляшки: освіжаюче пиво, що містить  надзвичайно низьку природну кількість вуглекислого газу, яке розлите в ексклюзивні пляшки 0,5 л і 0,33 л з надзвичайно зручни! м нововведенням - кришкою, що легко відкручується рукою.    

“hike premium” представлений на українському ринку двома сортами: “hike premium beer” та “hike premium light” і трьома видами упаковки для кожного сорту: скляна пляшка 0,5 л, 0,33 л і жерстяна  банка 0,5 л.

“hike premium beer” за смаковими властивостями ближче до німецьких преміальних сортів світлого пива. Це світле пиво з м'яким, освіжаючим смаком дуже легко п'ється.

“hike premium light” - перше легке преміальне пиво, яке з’явилося в Україні. “hike premium light” розроблене на базі рецептури „hike premium beer”. Відрізняє їх легкість і витонченість смаку, дивовижна можливість збадьорювати і освіжати та низька щільність, яка гарантує можливість насолоджуватися смаком цього пива і не турбуватися про зайві калорії.


“hike premium” дає можливість активним людям! нового покоління жити динамічним життям. „hike premium” не примушує їх сидіти в барі – він дає можливість рухатися й отримувати нові враження, нові відчуття, нові емоції. hike – це можливість робити те, що хочеться. hike - це Свобода!


 


06.09.2006

Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/2504.htm

Назад


Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на VODKA Online. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://www.vodka.com.ua

Copyright © VODKA Online, 2000-2025