В серпні випуск пива підприємствами ЗАТ «Оболонь» склав 10,8 млн. дал, приріст становить 23%. Всього від початку року компанія випустила 64,6 млн. дал пива, збільшивши виробництво на 23,4% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Доля ЗАТ «Оболонь» в загальному випуску пива в Україні в серпні склала 33,2%, приріст 3%. Частка компанії на внутрішньому ринку становить 28,9%, приріст 3,6%. В серпні ЗАТ «Оболонь» збільшило експорт пива на 12,1%.
За підсумками восьми місяців 2006 року вітчизняний ринок пива зріс в середньому на 15%. Компанія «Оболонь» збільшила реалізацію пива на внутрішньому ринку на 26,9%. У вказаному періоді доля компанії «Оболонь» за обсягами виробництва становить 33,8%, приріст 2,4%. Частка компанії на внутрішньому ринку зросла на 2,9% і склала 28,3%. За підсумками семи місяців 2006 року «Оболонь» збільшила зовнішні поставки пива на 13,7%. Доля компанії в загальному експорті українського хмільного напою становить 81,1%.
***
ЗАТ «Оболонь» – національний виробник пива, слабоалкогольних і безалкогольних напоїв та мінеральної води. Портфель брендів компанії включає пивні ТМ «Оболонь», «Магнат», «hike premium», «Десант» і безалкогольний бренд «Живчик».
ЗАТ «Оболонь» має розгалужену структуру, до якої входять два дочірніх та п’ять підприємств з корпоративними правами. Продукція компанії експортується до 25-ти країн світу.
Чисельність працюючих на підприємствах компанії - понад 6 тис.чол.
Президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян.
Відділ зв’язків з громадськістю ЗАТ «Оболонь».
14.09.2006
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/2567.htm
Назад
|