В жовтні розпочалася нова рекламна кампанія саббренду ТМ «Оболонь» пива «Pils». Протягом місяця центральними телеканалами транслюватиметься ролик, в містах-мільйонниках пройде кампанія на зовнішніх носіях.
Ідея Нова рекламна кампанія є логічним продовженням попередньої. Вона розглядається вже не через призму історії, подій, що минули, а в аспекті теперішнього та майбутнього. Основний акцент зміщується на процес приготування пива та на його компоненти - легендарний жатецький хміль. Ролик звертає увагу на використання при виготовленні пива «Оболонь Pils» спеціального хмелю з міста Жатець, що в чеській провінції Богемія. Паралельно підкреслюється думка, що пиво з цього хмелю вариться в Україні. Жатецький хміль - компонент, який надає пиву «Pils» особливої гірчинки, характерної для чеських та німецьких сортів пива. Пиво з хмелю, вирощеного за межами Богемії, матиме вже зовсім інший смак. Мета нової рекламної кампанії -! донести до цільової аудиторії унікальність та природність хмелю, що спеціально експортується з Чехії для створення пива «Pils».
Сюжет Доставка унікального жатецького хмелю - завдання надважливе, оскільки без нього неможливо приготувати «Pils». Щоб українські споживачі мали змогу насолоджуватися улюбленим пивом, працівники «Оболоні» зроблять все можливе. Хміль потрапить на завод і «Pils» буде зварено! Сюжетне ноу-хау: до цього часу ще жоден український виробник пива не використовував хміль в його натуральному вигляді в рекламних комунікаціях.
Команда Творча група ЗАТ «Оболонь» : Олена Гарбарчук - директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь» Віталій Ткаченко - зас. директора з маркетингу ЗАТ «Оболонь» Вікторія Влазнєва - бренд - менеджер ТМ «Оболонь»
Production House Gulliver Film: Джоні Бота - режисер Дмитро Бондаренко - оператор Ірина Юрченко - продюсер
РА «Adam Smith Ad! vertising»: Володимир Кононський - арт-директор Артур ! Любич - продюсер Юлія Замостяна - проект-менеджер.
Саундтрек Мелодія повністю відповідає сюжету ролика. Блискуче поєднання кантрі та блюзу надає сюжету довершеності і захоплює з перших секунд.
Додатково Паралельно із початком трансляції ролика стартувала рекламна компанія «Оболонь Pils» на зовнішніх носіях та в метро. Білл-борди розміщені в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі, Запоріжжі, Львові та в Криму. Також триває рекламна кампанія в кінотеатрах «Одеса-Кіно», «Метрополіс», «Аладін», «Флоренція», «Київ», «Україна» та «Батерфляй».
30.10.2006
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/2824.htm
Назад
|