Розпочалася рекламна кампанія нового національного пивного бренду «Колекція Зіберта», презентованого 14 жовтня.
Ідея
ТМ «Колекція Зіберта» - це ексклюзивні сорти пива, виготовлені за іноземними рецептами, зібраними німецьким пивоваром Юліусом Зібером на початку ХХ століття.
На цьому твердженні базується ідея перетворити ролик на короткий, але яскравий епізод з європейського фільму про життя чоловіків з темним «вчора» та неясним «сьогодні». У глядачів має скластися враження, що продукт, який обговорюють герої ролика, насправді не пиво, а товар, заборонений для легального вживання і який користується величезним попитом. Жанр ролику - маленьке кіно у вигляді пародії на серйозні фільми. Творча група мала на меті привернути увагу до тексту на контр-етикетці пива ТМ «Колекція Зіберта».
Сюжет Дія розгортається на території «нелегального» складу. В центрі прим! іщення знаходиться стіл, за яким сидять три персонажі. Головний герой намагається запевнити інших в тому, що товар першокласний. Монолог він виголошує емоційно, вкладаючи душу. Від того, чи вдасться йому переконати двох інших «напарників» в тому, що товар хороший, залежить його репутація, а можливо і життя… Двоє інших, один з яких, безумовно, «бос», мовчки слухають. Власне, «бос» і вирішує, вірити в почуте, чи ні. Обстановка напружена… Третій персонаж ролика – тип достатньо слизький. Він весь час намагається вгадати думки ерудованого головного героя та видати їх за свої. Після «презентації» товару виникає напружене очікування і питання «боса» лунає, мов постріл в тиші: «А ти звідки це все знаєш?». . . Закінчується все миром, головний герой доводить, що він не тільки ерудований, але й уважний.
Зйомки тривали майже добу в Києві, на Кіностудії ім. Довженка
Над ідеєю та сюжетом працювала команда у складі:
ЗАТ «Оболонь»Олена Гарбарчук - директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь» В! італій Т каченко - заступник директора з маркетингу. Інна Малая - бренд-менеджер ТМ «Колекція Зіберта».
Production House ESSE Макс Сметана - режисер Сергій Соловйов, Тарас Довгич - оператори Євгеній Тєбякін - продюсер
РА повного циклу Adam Smith Advertising: Дамір Єналієв - креативний директор Володимир Кононський - арт-директор Юлія Замостяна - проект-менеджер
***
Підданий Прусії Юліус Зіберт присвятив своє життя пивоварінню та колекціонуванню пивних рецептів з усіх куточків світу. «Колекція Зіберта» створена оболонськими пивоварами на основі архівних даних та розшифрованих рецептів Юліуса Зіберта, окремі з яких дійшли до нашого часу. Смаки пива, яке увійшло до «Колекції Зіберта», - це подорож пивною картою світу і починається вона зі знайомства з трьома сортами:
«Класичним німецьким Пшеничним» «Класичним фламандським Білим» «Класичним англійським Портером». «Колекція Зіберта» направлена, в першу чергу, на індивідуальний смак споживачів - шанувальників світової класики пивоваріння. Бренд ексклюзивно випускається на «Пивоварні Зіберта» (Фастів, Київська область).
31.10.2006
Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/2829.htm
Назад
|