VODKA Online Rambler's Top100 VODKA Online - портал потребителей и производителей алкогольных напитков

Водка и алкоголь | Новости | В Украине


«Колекція Зіберта»: товар першокласний
«Колекція Зіберта»: товар першокласний

Розпочалася рекламна кампанія нового національного пивного бренду «Колекція Зіберта», презентованого 14 жовтня.
Ідея
ТМ «Колекція Зіберта» - це ексклюзивні сорти пива, виготовлені за іноземними рецептами, зібраними німецьким пивоваром Юліусом Зібером на початку ХХ століття.

На цьому твердженні базується ідея перетворити  ролик на короткий, але яскравий епізод з європейського фільму про життя чоловіків з темним «вчора» та неясним «сьогодні».
У глядачів має скластися враження, що продукт, який обговорюють герої ролика, насправді не пиво, а товар, заборонений для легального вживання і який користується величезним попитом.
Жанр ролику  - маленьке кіно у вигляді пародії на серйозні фільми. Творча група мала на  меті привернути увагу до тексту на контр-етикетці пива ТМ «Колекція Зіберта».

Сюжет
Дія розгортається на території «нелегального» складу. В центрі прим! іщення знаходиться стіл, за яким сидять три персонажі. Головний герой намагається запевнити інших в тому, що товар першокласний. Монолог він виголошує емоційно, вкладаючи душу. Від того, чи вдасться йому переконати двох інших «напарників» в тому, що товар хороший, залежить його репутація, а можливо і життя…
Двоє інших, один з яких, безумовно, «бос», мовчки слухають. Власне, «бос» і  вирішує, вірити в почуте, чи ні. Обстановка напружена… Третій персонаж ролика – тип достатньо слизький. Він весь час намагається вгадати думки ерудованого головного героя та видати їх за свої. Після «презентації» товару виникає напружене очікування і питання «боса» лунає, мов постріл в тиші: «А ти звідки це все знаєш?». . .
Закінчується все миром, головний герой доводить, що він не тільки ерудований, але й уважний.     

Зйомки тривали майже добу в Києві, на Кіностудії ім. Довженка

Над ідеєю та сюжетом працювала команда у складі:

ЗАТ «Оболонь»Олена Гарбарчук  - директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь»
В! італій Т каченко - заступник директора з маркетингу.
Інна Малая - бренд-менеджер ТМ «Колекція Зіберта».

Production House ESSE
Макс Сметана -  режисер
Сергій Соловйов, Тарас Довгич - оператори
Євгеній Тєбякін  - продюсер

РА повного циклу Adam Smith Advertising:
Дамір Єналієв - креативний директор
Володимир Кононський - арт-директор
Юлія Замостяна - проект-менеджер 

***

Підданий Прусії Юліус Зіберт присвятив своє життя пивоварінню та колекціонуванню пивних рецептів з усіх куточків світу.
«Колекція Зіберта» створена оболонськими пивоварами на основі архівних даних та розшифрованих рецептів Юліуса Зіберта, окремі з яких дійшли до нашого часу. 
Смаки пива, яке увійшло до «Колекції Зіберта», - це подорож пивною картою світу і починається вона зі знайомства з трьома сортами:

«Класичним німецьким Пшеничним»
«Класичним фламандським Білим»
«Класичним англійським Портером».
«Колекція Зіберта» направлена, в першу чергу, на індивідуальний смак споживачів - шанувальників світової класики пивоваріння.
Бренд ексклюзивно випускається на «Пивоварні Зіберта» (Фастів, Київська область).
 


31.10.2006

Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/2829.htm

Назад


Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на VODKA Online. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://www.vodka.com.ua

Copyright © VODKA Online, 2000-2024