VODKA Online Rambler's Top100 VODKA Online - портал потребителей и производителей алкогольных напитков

Водка и алкоголь | Новости | В Украине


ДНК для «Прозорої»

Наприкінці квітня в рекламний ефір українських національних каналів «влився» свіжий, струмінь - ролик «ДНК» для ТМ «Прозора Вершина якості».

Ідея
Перед знімальною групою вже з самого початку стояло нелегке завдання: реклама цієї унікальної води повинна виділятися і виходити за межі існуючих стандартів, але при цьому бути максимально зрозумілою для споживачів. З поставленим завданням творча група справилася гідно, в результаті чого ролик вирізняється оригінальною концепцією і яскравим, вишуканим втіленням.

Через аналогію зі спіраллю ДНК доноситься думка про те, що за своєю природною структурою вода «Прозора» максимально наближена до води в організмі людини. Замість нудних схем ця думка обігрується за допомогою справжньої води, яку знімальна команда «заставила» закручуватися в спіралі і розбиватися на кластери.

Враження
Павло Шевчук, начальник відділу маркетингу ринку ! напоїв ЗАТ «Оболонь»: «Над цим проектом було дуже цікаво працювати. Знімальна команда змогла точно відчути специфіку нашого продукту та через чіткі й зрозумілі художні образи передати унікальні властивості природної структурованості питної води „Прозора». Мета компанії „Оболонь» - забезпечити споживачів якісними напоями, зокрема питною водою, адже від того, що вживають наші співвітчизники залежить здоров’я нації. Ми сподіваємось, що цей унікальний телевізійний ролик сприятиме досягненню наших цілей».

Андрій Якунін, Strategic planner Euro RSCG Kiev: «Вода - сакральна філософська матерія, яка супроводжує людину з моменту її появи. Робота з цією категорією - робота з архітиповим сприйняттям, яке склалося впродовж тисячоліть, - вода, що утворює та вода, що відновлює, регенерує. Відповідність цим незаперечним істинам разом із сильною раціональною перевагою стала міцною основою для комунікації „Прозора», що обіцяє перемогу у битві за споживач! а.»

Команда

К лієнт:
Директор з маркетингу  ЗАТ «Оболонь» - Олена Гарбарчук
Начальник відділу маркетингу ринку напоїв ЗАТ «Оболонь» - Павло Шевчук
Бренд-менеджер ТМ «Прозора» - Борисьонок Вероніка

Агентство:
Creative director - Сергій Кривошея
Senior Art Director - Тетяна Пирог
Strategic planner - Андрій Якунін
Client service director - Катерина Бурляй 
Account manager - Пилипенко Марина
Copywriter - Наталія Козей
Junior copywriter - Кирило Пугачов 
Designer - Ігор Нечитайленко
 


23.05.2007

Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/3367.htm

Назад


Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на VODKA Online. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://www.vodka.com.ua

Copyright © VODKA Online, 2000-2024