VODKA Online Rambler's Top100 VODKA Online - портал потребителей и производителей алкогольных напитков

Водка и алкоголь | Новости | В Украине


Телеглядацька асоціація батьків закликає «Оболонь» забрати з ефіру ролики зі слоганом «Футбол без пива – не футбол»

Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» звернулася до виробника пива, торгівельної марки «Оболонь», з вимогою відкликати з ефіру українських телеканалів рекламні ролики пива зі слоганом «Футбол без пива - не футбол». Про це повідомляє прес-служба асоціації.

«З огляду на те, що, за даними Всесвітньої організації здоров'я, Україна у 2008 році посіла перше місце в Європі за рівнем дитячого алкоголізму, батьки вважають крайньою соціальною безвідповідальністю твердження, яке міститься у телевізійних роликах ТМ "Оболонь", а саме: "Футбол без пива - не футбол"», - йдеться в повідомленні асоціації.

 
На думку членів асоціації, це твердження підриває авторитет викладачів та батьків, що прагнуть під час виховання розмежовувати алкоголь та великий спорт: «А також створює умови, за яких діти з іще не сформованим світоглядом сприймають рекламну фантазію дорослих пивоварів як істину».

 
Окрім цього асоціація надіслала відеозаписи рекламних роликів ТМ «Оболонь» до державних контролюючих органів та голови Федерації футболу України з проханням роз'яснити, чи відповідають ролики під салоганом «Футбол без пива - не футбол» нормативним документам ФІФА, УЄФА та ФФУ.

 
ТК звернулася до піар-служби ЗАТ «Оболонь» і чекає на коментар керівництва компанії.

 



06.08.2009

Адрес материала в интернете: http://vodka.com.ua/news/ukraine/4735.htm

Назад


Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на VODKA Online. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://www.vodka.com.ua

Copyright © VODKA Online, 2000-2024