ТМ «Живчик» перемогла в конкурсі «Вибір року 2006»
Новости компаний | 09.11.2006
Vodka.com.ua
ТМ «Живчик» в рамках фестивалю-конкурсу «Вибір року-2006» отримала перемогу в номінації «Прохолоджувальний газований напій року». ТМ «Живчик» вийшла на вітчизняний ринок в 1999 році. Автором концепції напою є Олександр Слободян, президент ЗАТ «Оболонь».
Торгова марка представлена чотирма позиціями: «Живчик Яблуко», «Живчик Лимон», «Живчик Унік» та «Живчик Груша». Напої ТМ «Живчик» завдяки оптимальному поєднанню високоякісних натуральних компонентів сприяють зміцненню імунітету, виводять з організму радіонукліди, підвищують тонус та нормалізують імунну систему.
Унікальні властивості напоїв, які випускаються під ТМ «Живчик», підтверджені результатами досліджень Наукового центру радіаційної медицини Інституту епідеміології та профілактики променевих ушкоджень АМН України. Усі процеси приготування напоїв цієї серії відповідають вимогам Міжнародного стандарту якості ISO-9001.
В основу технології конкурсного вибору найкращих товарів та послуг покладено прозору методику, яка базується на результатах всеукраїнського маркетингового дослідження споживчих уподобань, оцінюванні експертною радою якісних характеристик товарів та послуг, висновках рекламної комісії щодо просування торгових марок на ринку, думці Високого жюрі та Оргкомітету Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року».
Маркетингові дослідження, на основі яких визначаються переможці конкурсу, на замовлення Оргкомітету щороку проводять міжнародна маркетингова компанія TNS - Ukraine (всеукраїнський блок) та компанія «Ресторанний консалтинг» (столичний блок). Об’єктивність та коректність досліджень підтверджує офіційний аудитор фестивалю - міжнародна аудиторська компанія Deloitte.
«Живчик - смакуйте с користю»