Група Компаній «Рідна марка» у жовтні збільшила об'єми продажів морсів ТМ «Лісова Ягода»
Новости компаний | 23.11.2010
Vodka.com.ua
ГК «Рідна Марка» збільшила об'єми продажів морсів ТМ «Лісова Ягода». Об'єми продажів морсів під цією торгівельною маркою у жовтні зросли більш ніж в 4 рази.
Так, у жовтні 2009 року було реалізовано 13,006 тис. л напою, а у вересні 2010 цей показник зріс до 57,082 тис. л.
Морси ТМ «Лісова Ягода» з’явилися першими на українському ринку ще у 2001 році. Асортимент представлено 6 різними смаками. Морси виготовляються на потужностях ПБК «Радомишль» виключно з натуральної сировини та розливається в упаковки Tetra Brik Aseptic об’ємом 1л. Середня вартість напої у магазинах 7, 60 грн.
Партнерська програма Клуб здорових задоволень «5 елемент» та ГК «Рідна Марка»
- экспорт материалов в формате RSS 2.0 Последнее обновление: 25/08/2016 14:12 Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на Vodka.com.ua. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://vodka.com.ua