Вина кримської ТМ «Бахчисарай» нагородили 3-а золотими та 1-ю срібною медалями
Новости компаний | 02.03.2010
Vodka.com.ua
4-6 лютого 2010 року в Одесі, на Морському вокзалі, пройшла 10-а міжнародна спеціалізована виставка «Вино і виноробство». У рамках виставки відбувся Міжнародний дегустаційний конкурс «Одеська затока», в результаті якого вина відомого представника кримської винної галузі ТМ «Бахчисарай» нагородили 3-а золотими та 1-ю срібною медалями. Золоту медаль у номінації «Ординарні напівдесертні білі вина» за дивовижний квітковий букет і м'який насичений смак отримало молоде рожеве вино «Ескі-Кермен. Бахчисарай».
Золотою медаллю в номінації «Ординарні міцні білі вина» за багаті гамми смакових відчуттів нагородили біле міцне вино «Ханський палац. Бахчисарай».
Золота медаль у номінації «Столові ординарні напівсолодкі білі вина» за складний букет, свіжий, ніжний смак і м'який післясмак дісталася молодому білому вину «Біле напівсолодке. Бахчисарай».
Срібло в номінації «Столові ординарні напівсолодкі червоні вина» за добірні сорти винограду та вірність традиціям виноробства віддали молодому червоному вину «Червоне напівсолодке. Бахчисарай».
«Продукцію Бахчисарайського винзаводу завжди відзначали експерти і з задоволенням обирали споживачі. ТМ «Бахчисарай» має намір успішно продовжити славну традицію в виробництві вина, яке будуть впізнавати не тільки в Україні, а й за кордоном. Нам дуже приємно, що сьогоднішні оцінки шанованих в усьому світі експертів підтвердили наші слова про натуральність та високу якість нашого вина», - говорить Звонарьов Олег, бренд-менеджер ТМ «Бахчисарай».
Загалом, експерти виноробної галузі оцінили більше 170 зразків винної та лікеро-горілчаної продукції з України, Молдови, Республіки Білорусь, Азербайджану, Грузії, Франції, Італії, Румунії та Росії. Сорт винограду, натуральність та якість, багаті гамми смаку та тонкість аромату, присмак і колір вина змагалися за бали дегустаторів. Напої ТМ «Бахчисарай» успішно виділились в колі винної продукції і завдяки своїм якостям отримали перевагу в виборі до споживання.