Оболонь: «Живи молодим»!
Новости компаний | 17.11.2006
Vodka.com.ua
У листопаді стартувала рекламна кампанія нового бренду питної води «Прозора Вершина якості». В рамках кампанії, яка триватиме до кінця року, транслюватимуться два телевізійних ролики та будуть представлені POS - матеріали.
Ідея
Щосекунди в будь-якій ситуації природна вода «Прозора» наповнює людину життєвою енергією, дарує їй нові сили та повертає енергію молодості.
«Прозора»: «Живи молодим».
Сюжет
У рамках рекламної кампанії одночасно стартували два рекламних ролики, сюжетним лініям яких умовно можна дати назву «Теніс « та «Футбол».
Головна героїня ролику «Теніс» - молода, впевнена в собі жінка, яка приїздить на корт пограти в теніс. У спекотний день перед грою жінка робить ковток води «Прозора» і вона наповнює її чарівною життєвою силою і повертає енергію молодості. Після втамування спраги, переповнена енергією головна героїня починає гру і виграє партію.У ролику «Футбол» також обіграє сюжетну лінію повернення енергії молодості. Основна дія розгортається на футбольному полі, де дві команди юнаків грають у футбол. Але стається прикрість: воротар однієї з команд, за яку вболіває головний герой, пропускає м’яч. Головний герой засмучується, але, зробивши ковток «Прозорої», немов маленький хлопчик, входить в азарт, вливається у гру та впевнено приводить свою команду до перемоги.
Знімальна команда
Продакшн PSB Films:
Генеральний директор - Арнольд Кременчуцький
Виконавчий продюсер - Белла Рябушкіна
Режисер - Tim Keul
Оператор - Arne Schiel
Продюсер - Ольга Майданюк
Творча група
РА «Ganka» :
Креативний директор Анна Третяк
ЗАТ «Оболонь»
Олена Гарбарчук - директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь»
Павло Шевчук - начальник відділу ринків безалкогольних, слабоалкогольних
напоїв та мінеральних вод.
Бо! рисьонок Вероніка - бренд-менеджер ТМ «Прозора»