Rambler's Top100 Главная | Все о напитках | Новости | Каталог сайтов | Тосты | Гороскопы | Юмор | Форум | Реклама на сайте
Vodka.com.ua
Реклама на сайте
Водка и алкоголь | Новости | В Украине
  • Сделать стартовой
  • В избранное
  •   Разделы
    На главную
    Новости
  • В Украине
  • В России
  • В мире
  • Новости компаний
  • Новости портала
  • Все о напитках
  • Аналитика
  • Традиции
  • История
  • Теория
  • Технология
  • Разное
  • Юмор и Досуг
  • Анекдоты
  • Истории
  • Приколы
  • Тосты
  • Форум
  • Поиск
  • Мобильные приколы
  • Гороскопы
  • Общий
  • Любовный
  • Мобильный
  • Экпорт
  • О портале
  • Что это такое
  • Партнеры
  • Реклама
  •   Поиск
    статьи, новости
    юмор
      Подписка
     Подписаться
     Отписаться
      Полезные ссылки 
      В Украине
    Торгова марка «ВОЖАК»: нові три види горілки

    Торгова марка «ВОЖАК»: нові три види горілки

    В Украине | 22.12.2005
    Vodka.com.ua

    Виробництво горілки ТМ «ВОЖАК» на Львівському лікеро-горілчаному заводі (Львівський ЛГЗ) розпочалося у жовтні 2005 року. «ВОЖАК» – високоякісна горілка міцністю 40 градусів, виготовлена зі 100 % натуральної сировини. Горілку «ВОЖАК» випускають у пляшках ємністю 0,5 літра.

    Асортиментний ряд складається з трьох одиниць:
    · «ВОЖАК класична». Інгредієнти: вода, спирт «Люкс», глюкоза.
    · «ВОЖАК оригінальна». Інгредієнти: вода, спирт «Екстра», кріп, житній солод.
    · «ВОЖАК особлива». Інгредієнти: вода, спирт «Екстра», житні сухарі, солод, кмин.

    Ціни формуються з огляду на конкурентоспроможність та собівартість сировини. «ВОЖАК» – горілка середнього цінового сегменту. Середня роздрібна ціна – від 12 до 14 гривень за пляшку ємністю 0,5 л.

    Цільова аудиторія – чоловіки віком від 25 до 40 років, що купують горілку в супермаркетах не рідше, ніж 2–3 рази на місяць за ціною від 10 до 15 грн. Це люди сімейні, з вищою освітою та спеціалісти середньої ланки.

    Просуванням ТМ «ВОЖАК» на вітчизняний ринок займається Львівський лікеро-горілчаний Торговий Дім. Це товариство було спеціально створено з метою відокремлення виробництва та реалізації продукції Львівського ЛГЗ. З огляду на жорстку конкуренцію на горілчаному ринку України фахівці Торгового Дому зрозуміли, що лише стратегічний креатив здатний виділити нову горілку з-поміж інших. Партнером у створенні рекламних комунікацій було обрано Компанію Ідей Adell Saatchi & Saatchi.

    Щоб позиціонувати новий горілчаний бренд, спеціалісти обрали образне поняття «територія мужності». Завдання полягало у створенні чіткого й виразного повідомлення, що влучить у ціль. Так з’явилося ім’я «ВОЖАК» – звучне, строге, лаконічне, що говорить саме за себе без зайвих атрибутів.

    Вожак – сильний образ, наповнений позитивною ідеологією. Чесний погляд сильного господаря, який грає за правилами та обстоює власні інтереси.

    Вожак піклується про свою родину, його сила – на його території.

    Ідеологія бренду – у влучному слогані «Тримай свою територію».

    Дизайн пляшки, аскетична етикетка та напис «ВОЖАК» органічно доповнюють позиціонування бренду. Вони мають власні унікальні елементи, що відображені в рекламних матеріалах. На пляшці – динамічні подряпини, на етикетці – унікальний шрифт.

    Дизайн пляшки, подряпини на склі та металевий жетон є ідеологією бренду, привертають увагу до горілки ВОЖАК на полиці.

    Цілі рекламної кампанії можна розділити на маркетингові та рекламні.
    Маркетингові – виведення нового продукту на вітчизняний ринок та стимулювання першої спроби/першої покупки продукту.

    Рекламні – формування певного рівня знання і побудова іміджу бренду.

    Задіяні канали комунікації: національне та мультирегіональне телебачення, зовнішня реклама, Інтернет, PR та BTL-підтримка, розробка програми співпраці з журналістами та дистриб’юторами.

    Принцип побудови дистрибуції ТМ «ВОЖАК» – цілеспрямоване проникнення у регіональний роздріб.

    Завдання № 1 – наявність товару у 50 % супермаркетів та великих магазинів міст-мільйонерів.

    У кожному регіоні обрано міста та компанії, що отримують товар та координують продаж продукції «ВОЖАК». Для цього Торговий Дім сформував і налагодив діяльність власної мережі компаній-представників, які розташовані у п’яти регіонах України: Південь, Північ, Захід, Схід, Центр. Кожна з них співпрацює з великими дистриб’юторськими мережами в 4–5 областях.

    Завдання № 2 – наявність ТМ «ВОЖАК» у «магазинах біля дому».

    Завдання № 3 – продаж ТМ «ВОЖАК» у всіх обласних центрах та великих містах.

    Щоб впровадити цей план в життя, передбачається введення програми співпраці та заохочення місцевих дистриб’юторів.

    Подальші плани у просуванні ТМ «ВОЖАК» збігаються з концепцією самої марки: завоювання та утримання лідерської позиції серед виробників горілчаної продукції України; пошук максимально нестандартних шляхів підтримки іміджу бренду, їх комбінування з класичними та вже випробуваними рекламними прийомами.

    Просуванням ТМ «Вожак» на всеукраїнському рівні займається ТзОВ «Львівський лікеро-горілчаний Торговий Дім».

    До кінця 2005 року планується виготовити 100 тис. дал або 2 млн пляшок 0,5 л горілки «Вожак». У подальших планах підприємства – запуск на національному рівні нових марок різних цінових сегментів та утримання лідерської позиції серед виробників високоякісної горілчаної продукції в Україні.

    Источник: Vodka.com.ua

    Получать новости по почте

    Читайте также:

    Запомнить материал Обсудить в форуме Версия для печати

      Ежедневный гороскоп 
    Овен
    Овен
    Телец
    Телец
    Близнецы
    Близнецы
    Рак
    Рак
    Лев
    Лев
    Дева
    Дева
    Весы
    Весы
    Скорпион
    Скорпион
    Стрелец
    Стрелец
    Козерог
    Козерог
    Водолей
    Водолей
    Рыбы
    Рыбы
      Новые статьи
    Традиции
    Алкоголь на нашем столе: за и против


    История
    День рождения водки: сто граммов с канабисом и вишней


    Традиции
    ТОП-10 cамых странных спиртных напитков в мире


    Теория
    Ученые заявляют: вино способно заменить спортзал


    Аналитика
    Половина людей не могут отличить по вкусу элитное вино от дешевого


    Аналитика
    Верховная Рада планирует в полтора раза повысить сбор на развитие виноградарства, садоводства и хмелеводства


    Аналитика
    Бумажный пакет - это не шапка-невидимка: пиво не спрячешь


    Аналитика
    "Укрводка" послала президенту сигнал SOS. Ей отвечают…


    Технология
    Ученые разгадали секрет вкуса водки


    Аналитика
    Навигация в винном море: где найти полезную информацию


    Аналитика
    Компания "MEMRB-IRI UKRAINE" определила лидера рынка крепкого алкоголя


    Разное
    Не только вкусно, но и полезно!


    Аналитика
    В 2009 году рынок пива сократился на 7,4%


    Аналитика
    Самыми упоминаемыми пивными брендами в декабре были Carlsberg и Tuborg


    Аналитика
    Уряд встановив мінімальні ціни на медові напої


      Каталог алкогольных сайтов 
  • Тематические сайты
  • Производители и Торговые марки
  • Отраслевые порталы
  • Информация и Новости
  • Журналы и Газеты
  • Реклама и Маркетинг
  • Магазины
  • Выставки
  • Торговые площадки
  • Бары, Рестораны и Клубы
  • Рецепты
  • Тосты, Поздравления и Сценарии
  • Анекдоты и Развлечения
  • Смежные отрасли
  •   Новости 
  • 22.08.2016 | В Украине
    Украина сократила производство водки
  • 22.08.2016 | В Украине
    Украину ожидает рекордное подорожание водки
  • 15.10.2015 | В мире
    Пивное слияние: Anheuser-Busch InBev покупает SABMiller за 104 миллиарда $
  • 28.04.2015 | Новости компаний
    Новый ролик от «Славутич Ice Mix Scotch Type Cola» - так вот ты какое, шотландское веселье!
  • 08.04.2015 | В Украине
    Горілку олією не зіпсуєш
  • 08.04.2015 | В Украине
    В Украине подорожает пиво, — эксперт
  • 30.01.2015 | В Украине
    В Украине хотят отменить лицензии на экспорт и импорт алкоголя и сигарет
  • 30.01.2015 | В Украине
    С июля пиво будет считаться в Украине алкоголем
  • 30.01.2015 | В Украине
    В Украине подорожала водка
  • 07.04.2014 | В Украине
    Минимальная цена бутылки водки в Украине составит 40 грн
  • 07.02.2014 | Новости компаний
    "Вино и виноделие 2014" приглашает
  • 25.11.2013 | Новости компаний
    Компания «Шабо» достойно представила Украину на конкурсе игристых вин во Франции
  • 28.09.2013 | В мире
    Эксперты выбрали лучшее пиво в мире
  • 17.09.2013 | Новости компаний
    WINEFEOFEST-2013 выбрал лучшие вина нынешнего года
  • 10.09.2013 | В Украине
    Производство водки в Украине сократилось на 17,9%
  • 10.09.2013 | В Украине
    «Львівське» выпустило специальный сорт пива в честь фестиваля «Львівська забава»
  • 10.07.2013 | В Украине
    Впервые в истории Украины вина КНП «Shabo» получили свои первые награды
  • 06.06.2013 | В России
    Рустам Тарико стал вторым в мире производителем водки
  • 30.04.2013 | В мире
    В Молдавии теперь есть свой «КРЫМ»
  • 30.04.2013 | В мире
    «Лисий хвост» на виноградниках ШАБО
  • 29.04.2013 | Новости компаний
    Обновленное пиво «Львівське»: новое лицо неизменного качества
  • 20.03.2013 | Новости компаний
    ТМ Somersby укрепила свои позиции на рынке Украины в 2012 году
  • 12.03.2013 | Новости компаний
    ТМ «Львівське» продолжает покорять украинский рынок пива
  • 18.02.2013 | Новости компаний
    «Вино и Виноделие 2013» - праздник виноделия
  • 04.02.2013 | Новости компаний
    Глобальные итоги и планы Global Spirits
  • 04.02.2013 | Новости компаний
    Ключевые моменты программы «Вино и Виноделие»
  • 28.01.2013 | Новости компаний
    Kabuki - подними настроение со вкусом!
  • 24.01.2013 | Новости компаний
    Эногастрономическое шоу – ресторанный тренд на выставке "Вино и Виноделие"!
  • 22.01.2013 | В Украине
    Сомелье: В украинских супермаркетах есть хорошее вино
  • 21.01.2013 | Новости компаний
    Первый винный дегустационный ShowRoom «Wine Expert 2013»
  •   Полезные ссылки
    Главная | Все о напитках | Новости | Каталог сайтов | Тосты | Гороскопы | Юмор | Форум | Реклама на сайте
    RSS 2.0 - экспорт материалов в формате RSS 2.0
    Последнее обновление: 25/08/2016 14:12
    Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на Vodka.com.ua. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://vodka.com.ua
    По всем вопросам пишите:
    Редакция не несет ответственность за содержание публикаций
    Сайт "Водка Онлайн" основан 8 мая 2000 года
    Логотип:
    Copyright © VODKA Online, 2000-2024
    Футбол на Спорт.ua