Стартувала нова рекламна кампанія пива «Pils»
В Украине | 30.10.2006
Vodka.com.ua
В жовтні розпочалася нова рекламна кампанія саббренду ТМ «Оболонь» пива «Pils». Протягом місяця центральними телеканалами транслюватиметься ролик, в містах-мільйонниках пройде кампанія на зовнішніх носіях.
Ідея
Нова рекламна кампанія є логічним продовженням попередньої. Вона розглядається вже не через призму історії, подій, що минули, а в аспекті теперішнього та майбутнього. Основний акцент зміщується на процес приготування пива та на його компоненти - легендарний жатецький хміль.
Ролик звертає увагу на використання при виготовленні пива «Оболонь Pils» спеціального хмелю з міста Жатець, що в чеській провінції Богемія. Паралельно підкреслюється думка, що пиво з цього хмелю вариться в Україні.
Жатецький хміль - компонент, який надає пиву «Pils» особливої гірчинки, характерної для чеських та німецьких сортів пива. Пиво з хмелю, вирощеного за межами Богемії, матиме вже зовсім інший смак.
Мета нової рекламної кампанії -! донести до цільової аудиторії унікальність та природність хмелю, що спеціально експортується з Чехії для створення пива «Pils».
Сюжет
Доставка унікального жатецького хмелю - завдання надважливе, оскільки без нього неможливо приготувати «Pils». Щоб українські споживачі мали змогу насолоджуватися улюбленим пивом, працівники «Оболоні» зроблять все можливе. Хміль потрапить на завод і «Pils» буде зварено!
Сюжетне ноу-хау: до цього часу ще жоден український виробник пива не використовував хміль в його натуральному вигляді в рекламних комунікаціях.
Команда
Творча група ЗАТ «Оболонь» :
Олена Гарбарчук - директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь»
Віталій Ткаченко - зас. директора з маркетингу ЗАТ «Оболонь»
Вікторія Влазнєва - бренд - менеджер ТМ «Оболонь»
Production House Gulliver Film:
Джоні Бота - режисер
Дмитро Бондаренко - оператор
Ірина Юрченко - продюсер
РА «Adam Smith Ad! vertising»:
Володимир Кононський - арт-директор
Артур ! Любич - продюсер
Юлія Замостяна - проект-менеджер.
Саундтрек
Мелодія повністю відповідає сюжету ролика. Блискуче поєднання кантрі та блюзу надає сюжету довершеності і захоплює з перших секунд.
Додатково
Паралельно із початком трансляції ролика стартувала рекламна компанія «Оболонь Pils» на зовнішніх носіях та в метро. Білл-борди розміщені в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі, Запоріжжі, Львові та в Криму.
Також триває рекламна кампанія в кінотеатрах «Одеса-Кіно», «Метрополіс», «Аладін», «Флоренція», «Київ», «Україна» та «Батерфляй».