«Продекспо-2010»: сенсація дегустаційного конкурсу
Новости компаний | 24.02.2010
Vodka.com.ua
Дегустаційний конкурс виставки «Продекспо», яка проходила в Москві з 8 по 12 лютого 2010 року, не обійшовся без сенсації. Вперше в історії конкурсу виробник алкогольної продукції отримав Гран-прі відразу в двох номінаціях. Вищими винагородами «Продекспо» жюрі відзначило українське підприємство «Національна горілчана компанія» групи компаній «Баядера» – «За найвищу якість горілки «Перша Гільдія» і «За постійно високу якість продукції заводу впродовж 6 років». Бренди компанії «Баядера», серед яких лідери українського ринку «Хлібній Дар» і «Цельсій», встановили на «Продекспо» справжній рекорд, завоювавши найбільшу кількість почесних винагород –18 з 32, якими нагороджені українські виробники. Причому з трьох Гран-прі, привезених до України, два належать саме компанії «Баядера».
«В номинации «Водки» победу одержала «Национальная водочная компания» группы компаний «Баядера». Но особенность здесь в том, что впервые мы подчеркнули не только то, что была лучшей водка «Перша Гільдія», но и стабильность качества продукции этого завода», – розповідає голова дегустаційної комісії Олексій Зайцев. – Я с удовольствием поздравляю компанию «Баядера», ее потребителей и клиентов. Уверен, что их количество будет постоянно расти, потому что качество напитков, конечно, вызывает восхищение».
Міжнародна виставка продуктів харчування і напоїв «Продекспо» по праву вважається однією з найбільших і авторитетніших в Європі. Цього року в ній взяли участь більше 1800 компаній з 57 країн світу. Головна подія виставки – Міжнародний дегустаційний конкурс з алкогольної продукції – найпрестижніший алкогольний конкурс в Росії і у всій Східній Європі, який проводився цього року в дванадцятий раз. Традиційно в ньому беруть участь провідні підприємства галузі – лідери українського, російського і світового алкогольних ринків. Переможців визначають міжнародні експерти – кращі дегустатори з СНД і зарубіжних країн. Дегустація проводиться «сліпим» методом, тобто ніхто з членів жюрі не знає, алкоголь якої саме торгівельної марки дегустує.
Цього року за право називатися кращими змагалися 192 підприємства. У конкурсі взяли участь 582 напої з 34 країн світу від Японії до Сполучених Штатів Америки. За оцінками експертного жюрі конкуренція в лікеро-горілчаній номінації була надзвичайно високою.